Skip to main content

کاربران گرامی لطفاً جهت استفاده‌ی بهینه از خدمات و برنامه‌‏های سبزیکو ، موارد زیر را به دقت مطالعه فرمایید.
کلیه‌ی اصول و رویه‏‌ی سبزیکو منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف‌کننده است و کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مربوطه است. هرگونه به روزرسانی احتمالی و تغییر قوانین مندرج در همین صفحه منتشر می‌شود و استفاده از سایت به معنی پذیرش آخرین نسخه‌ی قوانین موجود می‌باشد.

ثبت، پردازش و ارسال سفارش
ثبت سفارش در سبزیکو در تمامی ساعات شبانه‌روز و هفت روز هفته امکان‌پذیر است. در شهر تهران ، ارسال سفارشات در روزهای کاری از ساعت ۱۰ الی ۱۳ و ۱۵ الی ۱۸می باشد. در روزهای تعطیل و جمعه، فعلا ارسال نداریم و به محض مهیا شدن امکان سرویس دهی در روزهای تعطیل اطلاع رسانی خواهد شد .
بعد از نهایی‌کردن سفارش این امکان برای کاربر فراهم شده است تا روز و بازه‌ی زمانی ارسال سفارش خود را انتخاب نماید و خرید کاربر در زمان انتخابی به دستش خواهد رسید.
در شهر تهران برای سفارش‌های بیش از ۱۵۰٫۰۰۰ تومان ارسال رایگان و برای سفارشات کمتر از ۱۵۰٫۰۰۰ تومان، ۸۰۰۰ تومان هزینه‌ی حمل شامل می‌شود.

کلیه سفارش‌‏های ثبت شده در سایت سبزیکو ، در صف پردازش قرار می‌گیرند. سعی و تلاش ما بر انجام بی‌نقص این فرآیند می‌باشد با وجود این، در صورتی که موجودی محصولی در سبزیکو به پایان برسد (حتی پس از اقدام کاربر به سفارش‌‏گذاری) حق لغو آن سفارش و یا استرداد وجه برای سبزیکو محفوظ است. کاربر می‏‌تواند به جای کالای به اتمام رسیده، محصول دیگری را جایگزین کند.
درصورت بروز مشکل در پردازش نهایی سبد خرید مانند اتمام موجودی کالا یا انصراف کاربر، مبلغ پرداخت شده در اسرع وقت به حساب ایشان واریز خواهد شد.
درصورت بروز هرگونه خطا نسبت به درج قیمت و ارزش ریالی کالاهای موجود در سایت، حق بلااثر نمودن سفارش و خرید انجام شده برای سبزیکو محفوظ است. سبزیکو در اسرع وقت وجوه دریافتی را به حساب اعلام شده توسط کاربر واریز و عودت می‌نماید و کاربر با ورود به سایت سبزیکو می‌پذیرد از این امر آگاهی داشته و در این خصوص ادعایی نخواهد داشت.
کاربران باید هنگام سفارش کالای مورد نظر خود، فرم سفارش را با اطلاعات صحیح و به طور کامل تکمیل کنند. بدیهی‌ست درصورت ورود اطلاعات ناقص یا نادرست، سفارش ایشان قابل پیگیری و تحویل نخواهد بود.

نمایندگی
سبزیکو فعلا در هیچ نقطه‏‌ای از کشور نمایندگی فروش و یا خدمات پس از فروش ندارد و کلیه سرویس‌‏ها، تراکنش‏‌های مالی و خدمات قابل ارائه از طریق دفتر مرکزی پردازش می‏‌شود. لطفاً در صورت مشاهده هر گونه تخلفی از این دست، مراتب را جهت پیگرد قانونی به سبزیکو اطلاع دهید.

روش پرداخت
مشتریان عزیز می‌توانند هزینه‌ی سفارش خود را به صورت آنلاین پرداخت نمایند.

شرایط مرجوعی کالا
باتوجه به نوع کالاهای عرضه شده در سبزیکو ، امکان مرجوع نمودن کالاها به‌جز در مواردی که در ذیل شرح داده می‌شود، وجود ندارد.
در صورت انصراف کاربر از خرید، باید هر چه سریع‌‏تر و پیش از ارسال کالا انصراف خود را به واحد خدمات مشتریان سبزیکو از طریق شماره تلفن ۲۲۱۱۲۴۰۱-۰۲۱ اطلاع دهد. در این حالت امکان لغو و یا تغییر سفارش وجود دارد.
در زمان تحویل کالا محصولات چک شود. اشکال و یا ایراد کالا در زمان تحویل، به واحد خدمات مشتریان اطلاع داده شود. کارشناسان سبزیکو ایرادهای اعلام شده توسط کاربر را بررسی و کنترل خواهند کرد و در صورت تایید نقص، کالا تعویض و یا در صورت تمایل با کالایی دیگر جایگزین خواهد شد.
اگر مشخصات کالای دریافت شده با سفارش ثبت شده مغایرت داشته باشد و از روی بسته، کالا قابل تشخیص باشد باید کالا در شرایط اولیه خود باشد و از آن استفاده نشده باشد.
آسیب‏‏های ناشی از حمل و نقل باید درزمان تحویل سفارش به امور مشتریان سبزیکو اطلاع داده شود.در صورتی که آسیب‏های ناشی از حمل‌ونقل در لحظه قابل مشاهده است و یا بسته‌بندی کالا در زمان حمل دچار آسیب شده است، شما می‏ توانید از تحویل گرفتن مرسوله خودداری نمایید تا جهت بررسی و ارسال مجدد به سبزیکو عودت شود.

لطفاً قبل از هر اقدامی، موارد را به کارشناسان واحد امور مشتریان سبزیکو از طریق شماره تماس ۲۲۱۱۲۴۰۱-۰۲۱ اطلاع دهید.
از ارسال کالا بدون هماهنگی با خدمات پس از فروش سبزیکو جدا خودداری نمایید.